Welcome to St- Tropez... - Reisverslag uit Bombay, India van Jilt Schayik - WaarBenJij.nu Welcome to St- Tropez... - Reisverslag uit Bombay, India van Jilt Schayik - WaarBenJij.nu

Welcome to St- Tropez...

Door: jiltvanschayik

Blijf op de hoogte en volg Jilt

05 Februari 2012 | India, Bombay

Zaterdag om 12.15 vanuit het hotel met een prive chauffeur naar het vliegveld gebracht. Daar stond al een persoonlijke begeleider klaar om alles voor me te regelen, ideaal! Vervolgens na 2 verassingen om 18.30 in mijn hotel in Mumbai aangekomen. De eerste verassing was dat ik niet bij Yet Airlines kon inchecken, niet zo gek als blijkt dat je een ticket van Air India hebt, kan gebeuren.. Gelukkig ging de vlucht van Air India op de zelfde tijd als die van Yet Airlines. De tweede verassing was toen we na een klein half uurtje vliegen alweer begonnen te landen. Zijn we nu al in Mumbai? Toch de verkeerde vlucht geboekt? Noodlanding? Gelukkig viel het mee en bleek ik een vlucht met tussenstop geboekt te hebben Xd.

In mijn hotel gelijk mijn spullen gedropt en de tv aangezet. Viel ik meteen in de wedstrijd Arsenal – Blackburn, 7-1, 3x van Persie. Daarna even de omgeving verkend en mijn eerste aankoop gedaan, 6 bananen :). In de lobby van het hotel ontmoette ik daarna een stagiaire van Audi. Hij stond net op het punt om naar een House warming party te gaan van 2 andere stagiaires en vroeg of ik mee ging, prima. Daar meteen de rest van de stagiaires ontmoet, 10 duitsers in de leeftijd van 23 tot 26, en gezellig wat gedronken en gegeten. Zo kon het dat na de bananen mijn 2de en 3de aankoop in Mumbai Bier en pizza waren. Om 02.00 vervolgens richting huis gegaan. Onderweg kwam ik iemand uit Togo tegen, die net op weg was naar een feestje 2 flats verder op. Daar aangekomen de lift genomen naar de bovenste verdieping, ‘Tonight tonight there’s a party on the rooftop, top of the world” en ‘Welcome to St- Tropez. Stond ik opeens op mijn slippertjes tussen de VIP’s van een fashionshow. Na nog even genoten te hebben van de goede muziek, hapjes en drank ben ik uiteindelijk om 05.30 in mijn bed beland.

Om 13.00 heb ik met een bemiddelaar afgesproken om kamers te gaan bekijken.

Voordat jullie medelijden met me krijgen: Het is hier 30 graden en strak blaauwe lucht ipv de koude 21 graden die waarbenjij.nu bij mijn verslag aangeeft.

Welcome to St- Tropez. uhm.. Welcome to Mumbai ;)

ps. Bedankt voor de leuke reacties op mijn Nepal en Noord-India reis.

  • 05 Februari 2012 - 09:46

    Frans Muller:

    Maar wat je (niet) allemaal mist: 46 graden temperatuurverschil (-16) elfstedenkoorts en -hype; wel of niet Unox mutsen; wandelaars in isokleren en moonboots (uggs); schaatsen op het kermisplein; praat dat het 'niks wordt' met de carnavalsoptocht omdat JvS ff weg is, kortom: je wordt gemist en je mist niks..... Geniet van je stage en tijd in India, blijf verhalen schrijven over je belevenissen zodat we kunnen meebeleven en -lachen..."'op slippers tussen fashionbobo's laten zien hoe het ook kan", relax, geniet en leer. Misschien krijg je nog een kans om bij Tatamobiel te gaan kijken, kan leerzaam zijn en vergeet je slippers niet!

  • 05 Februari 2012 - 10:25

    Nort:

    Netjes jonge!!

  • 06 Februari 2012 - 08:06

    Ad:

    Genoeg gefeest, nu aan het werk !

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jilt

I am an honest, hard working person looking for a trainee program that provides opportunities for furthering my career in the International sector. I am reliable, responsible, well organized, creative and willing to learn new skills. My strengths include good leadership and communication skills, great fitness and motivation. I am friendly, enthusiastic and love to meet new people.

Actief sinds 03 Okt. 2011
Verslag gelezen: 168
Totaal aantal bezoekers 27268

Voorgaande reizen:

29 September 2013 - 31 Oktober 2013

VN Jongerenvertegenwoordiger

03 Juli 2012 - 03 Augustus 2012

Thailand, Maleisië en Singapore

04 Februari 2012 - 02 Juli 2012

Stage Volkswagen, Mumbai

16 December 2011 - 04 Februari 2012

Stage GDI Nepal

Landen bezocht: